complete los 2000 puntos y no me dejan retirar

• lorenz97
      lorenz97
      Bronce
      Registro: 12-30-2007 Artículos: 6
      Hola juego com mi capital inicial hace mas de un mes en bet fred en la web dice que al completar 2000 puntos se puede pedir un retiro con las ganacias pero al intentarlo no me deja conversando con el soporte me dice que no puedo que son 3500.

Esto fue lo que me dijo:

Welcome to Betfred Live Help. One of our operators will be with you shortly. Thank you for your patience.
      Jared: Welcome to Betfred Online Gaming Support , How may I help you today .
      lorenzbf: that I can take my money?
      Jared: One moment please ..
      lorenzbf: i have more 2000 ponits
      Jared: You cannot withdraw your funds until you earn a total of 3500 Betfred Points
      lorenzbf: but in poker strategy website says 2000 also deposits
      Jared: YOu currently have Betfred Points 2,075.75
      Jared: The total amount of points required is 3500 ,unfortunately you cannot withdraw until you have earned the points required
      lorenzbf: Remove $ 50: you can withdraw the $ 50 more your benefits you must have earned at least 2,000 Betfred Points (no limit for this).
      lorenzbf: say web poker strategy
      Jared: This information must be incorrect
      Jared: They must update the advert
      Jared: Please feel free to send an email to Poker Strategy or email or Poker Managers and they can confirm this information

Entonses quien tiene la razon

y si fue una equivocacion de poker stragy me parece una falta de respecto co los usuarios de ademas de que significa generar el doble de raked para poder hacer el retiro
      pongase de acuerdo y me avisan
  • 5 respuestas