Alguna explicacion para esto.... HP de mansion

• andymorales
      andymorales
      Bronce
      Registro: 12-25-2007 Artículos: 518
      Todo surgio cuando quise registrar mi tarjeta de credito en el sitio y los idiotas estos me seguian pidiendo una copia de otra tarjeta que ya habia utilizado... se los hice entender por cualquier medio posible y esta es la respuesta que obtengo:

Hello

My name is Lyn and I am contacting you on behalf of the Security department at Mansion.com, with regards to your account

Thank you for your email, please be advised that we have terminated your account on our site, this is in accordance with our terms and conditions

In addition to other rights available to Mansion.com under this agreement Mansion.com reserves the right, in its sole discretion, to void any winnings and forfeit any balance in your betting account, to terminate the agreement and/or to suspend the provision of the services/deactivate your account.

Therefore I request, that you do not open any further accounts on our site or affiliates, failure to comply with our request could result in all deposits being forfeited.

I do hope that the later is not necessary and you adhere to our request.

Kindest regards,

HP, de paso se quedaron con 15 dolares mios y casi 100k puntos....

hasta este momento puedo entrar al lobby, pero me faltan unos 1k puntos para habilitar los punto sy asi poder comprar algo... HIJOS DE P******
  • 1 respuesta
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.536
      Hola andymorales!

Lamento escuchar esto, lo unico que puedes hacer es solicitar una llamada telefonica a soporte de mansion poker para saber la razon por la cual te han desactivado y ver si es posible reponerla, intenta hacerla pero aun manager de esta sala.

Espero se puede hacer algo.

Saludos
      Jesus