La cooperación entre la comunidad multilingüe

• zigazzz
      zigazzz
      Bronce
      Registro: 06-28-2008 Artículos: 1.235
      Hola a todos, soy un ruso-usuario hablar y pedir que me ayude en un caso.
      Y la cosa es que en Rusia, Ucrania y otros de la CEI países, hay una gran red social como un myspace y otras redes tales.
      Al igual que en Rusia y Ucrania, es muy popular y hay registrados casi toda la población)) y la red al parecer, quiere aumentar su influencia en el este y el oeste, pero no importa. Justo en el momento de dirección están organizando un concurso en CAUTERETS que invitó a los 15 mejores gran número de personas se tsenye premios para los primeros 5 cinco noutbkov.
      Por el momento voy a 7 personas y le ruego que si no hacen más difíciles de registrar me pleeeeeeees))))
      http://vk.com/reg37636177
      Todo lo que necesitas hacer es registrarte y añadir fotograviyu, no necesariamente como cualquiera de su avatar.
      Le estaría muy agradecido a usted y usted siempre puede confiar en mí :rolleyes: ;)
  • 2 respuestas
    • Fenix1n
      Fenix1n
      Bronce
      Registro: 01-27-2009 Artículos: 591
      zigazzz, hope you know english, if you can, put the message in english, and one of ours traduce the text to the spanish. I don't know if you use your own words, or use google, is hard to understand well. If you don't have problems, please put the text in english with you words for traduce correctly for all the people in our community.

Probably some words are change in google. Thank you ^^.
    • zigazzz
      zigazzz
      Bronce
      Registro: 06-28-2008 Artículos: 1.235
      Sorry(оf course, I used a translator)

Hello everyone, I'm a Russian-speaking user and ask to help me in one case.
      And the thing is that in Russia, Ukraine and other CIS countries, there is a great social network of like a myspace and other such networks.
      As in Russia and Ukraine, it is a very popular and there recorded virtually the entire population)) and the network apparently wants to expand its influence in the east and west, but it does not matter. Just at the moment direction is holding a contest in CAUTERETS who invited the 15 best large number of people will tsenye prizes for the first 5 five noutbkov.
      At the moment I am going to 7 seats and I beg you if you do not make it more difficult to register me pleeeeeeees))))
      http://vk.com/reg37636177
      All you need to do is register and add fotograviyu, not necessarily as any of his avatar.
      will be very grateful to you and if you want you can safely count on me) Augen rollen