No puedo jugar en full tilt por desconexiones

• 9 respuestas
    • lonchipoker
      lonchipoker
      Bronce
      Registro: 08-07-2008 Artículos: 840
      desde la actualizacion del soft full tilt anda como las pelotas
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.536
      Pasa seguido, aqui hay que reclamarles en caso de alguna perdida quiza tengas suerte con recuperar algun buy-inperdido por su culpa, pero igual antes revisa tu conexion.

Saludos

Jesus
    • Hermita08
      Hermita08
      Bronce
      Registro: 07-29-2008 Artículos: 1.183
      Me anda mal la conexión a internet, no creo que sea culpa de full tilt $(
    • JoviHead
      JoviHead
      Plata
      Registro: 07-05-2007 Artículos: 648
      A mi igual me pasa, aunque la mayoría de las veces no lo suficiente para quedar sit out, pero igual es una locura cuando me reconecta, ya que jugando a 12 mesas no sé a donde ver primero.
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.536
      Bueno si es tu conexion entonces no hay nada que hacer no mas que cambiarte de compañia jeje.

Saludos
      Jesus
    • Hermita08
      Hermita08
      Bronce
      Sospecho que el problema era de un programa de limpieza o antivirus llamado Ad aware, o algo asi, que tenía una opción de protección en tiempo real que me desconectaba cada 5 minutos

Veré ahora si puedo jugar
    • Policarpio
      Policarpio
      Bronce
      Registro: 07-29-2008 Artículos: 259
      A mí me pasa igual. Es un error de Full Tilt porquetengo la misma conexión desde hace años y juego también en PokerStars y ahí nunca me ha pasado lo mismo. Es problema del software de Full Tilt y sólo de Full Tilt. Y la gente de Full Tilt no te reembolsará nada. Te dirá que es tu culpa o de tu sistema operativo no importa a cuantas personas nos pase. Les posteo el mail que mandé hace un tiempo con el bug de las cartas de black jack.

Hello:

This e-mail is regarding a problem that your software has. Plenty of times happens a screen freeze and I have to close the program having some money at stake as you can see in the attached picture. Since your software actualization I have been having this trouble and some other bugs you should know. The bug produces that the cards in all the tables I am playing are invisible even when the program is expecting an answer or a bet from me and again I have to close the program and lose all the money is at stake at my 16 tables at a time. This bug was produced when i was changing the table colors. I accidentally erased the screen capture but I will try to capture it if it happens again. Hope there is an answer from your part to this situation because happens very often and hope the information I give you can helpto fix this bug.

Hello Francisco,

Thank you for writing to Full Tilt Poker Support.

Based on the details provided in your email, I would like you to do the following:

When using Windows Vista please also do the following ,ensuring that the Full Tilt Poker software is not running when you carry out this set of instructions.

1.) Locate the file "FullTiltPoker.exe" and right click on it.
      2.) Select "Properties" from the menu.
      3.) Select the "Compatibility" tab.
      4.) Check "Run this program in compatibility mode for:".
      5.) Choose to run the program in "Windows XP Service Pack 2"compatibility mode.
      6) At the bottom of the window under "Privilege Level", make sure that "Run this program as an administrator" is checked.
      If this is not an option for you, you will need to log out, and log back in as administrator to see this option.
      7) Click "Ok".

Now launch Full Tilt Poker again to see if it works fine for you.

However if the problem continues, please carry out the instructions below.

Please send us a DirectX diagnostic report so that we may see if there are any configuration conflicts between your system and the Full Tilt Poker software.

To run a DirectX diagnostic please follow these five steps:

1) Click on the "Start" menu and select "Run".
      2) In the window that appears, type the following in the text space: dxdiag
      3) Click "OK".
      4) When the DirectX diagnostic report has finished running, click "Save All Information...".
      5) Save the file to your desktop.

Once you have completed these steps, please return to your email account and attach the file in your reply to this email.

If you have any questions, please feel free to ask.

Regards,

Jude
      Technical Representative
      Full Tilt Poker Support

Pareció funcionar incialmente pero volvió a ocurrir.
    • Hermita08
      Hermita08
      Bronce
      y bueh, me voy para stars entonces

Todavía se me desconecta. Voy a esperar al técnico de la conexión a internet

Edito: en stars también se me desconecta, en serio voy a esperar al técnico antes de perder más plata sin jugar
    • Hermita08
      Hermita08
      Bronce
      full tilt se me sigue desconectando, y ya no tengo problemas con la internet