sitios de estadistica-....

• nachito23
      nachito23
      Bronce
      Registro: 04-14-2009 Artículos: 72
      http://www.poker-edge.com/

No conocia ese sitio....pero me parece que es solo fria estadistica. Por ejemplo, a mi no me da muy bien y sin embargo ya tengo 1000 dls en mi cuenta de pkstars y empece a jugar por internet hace 4 meses....y realice un deposito inicial de 40 dls (o 30, no recuerdo bien)...

En realidad te dice que "tipo de jugador sos" pero nada mas. Yo tengo un amigo que pierde todo el dia, y segun ese sitio es un jugador para no enfrentar en una mesa.

No se si se refiere a torneos o sng o a vivas. Si es vivas esta bien, xq yo juego muy poco vivas y lo hago mayoritariamente cuando tengo poco tiempo para jugar un torneo y despunto el vicio y realmente las juego mal, solo para divertirme y perder poco....o sea, basicamente boludeo.

Soy muy mal jugador de vivas xq no me gusta, pero me considero un buen jugador de torneos o sng ya que en el 80% de los que juego me meto en la zona de premios...
  • 6 respuestas
    • guidosuller
      guidosuller
      Black
      Registro: 09-26-2008 Artículos: 11.777
      es de cash me parece esa, y los resultados son un tanto dudosos xD

prefiero pokertableratings
    • germaxi
      germaxi
      Global
      Registro: 12-09-2008 Artículos: 4.499
      germaxi @ FullTilt
      También visto en:
      Playtech

Pre-Flop Tendencia: Tight - El software de Poker borde automáticamente códigos de color ROJO en apretado jugadores para facilitar su identificación.

Tipo de jugador: Usted es una bomba (Agresivo / Agresivo). Su juego agresivo de Pre y Post Flop hace temer que la tabla. El software de Poker borde muestra la colocación de bombas por un icono junto a su nombre en la mesa!

Ventajas: Usted son selectivos con sus manos iniciales, dándole una ventaja sobre los jugadores más flexible. Su naturaleza agresiva es su mayor fortaleza. Usted gana muchas macetas en riscos y semi-faroles.

Debilidades: Su mayor debilidad es que a veces carecen de la disciplina. Su agresión no se justifica a veces. Personas slowplay o aumentar la facturación porque saben que usted apuesta.

Asesoramiento mejor: el trabajo en su disciplina, y será un tiburón.
    • naty09
      naty09
      Bronce
      Registro: 02-11-2009 Artículos: 242
      a mi me muestra como un raton, puede ser que tenga razon ?(

Player Type : You are a Mouse (Tight-Passive/Passive). You are scared to risk any chips.

y mis stats son de 7.8 vpip y 6.9 pfr
    • alejgambe
      alejgambe
      Bronce
      Registro: 03-14-2009 Artículos: 5.538
      mauro1546 @ Fulltilt

Pre-Flop Tendency: TIGHT - The Poker-Edge software automatically color codes tight players in RED for easy identification.

Player Type : You are a Bomb (Aggressive/Aggressive). Your Aggressive play Pre and Post Flop makes the table fear you. The Poker-Edge software shows you the Bombs by placing an icon next to their name at the table!

Strengths: You are selective with your starting hands, giving you an edge over looser players. Your aggressive nature is your biggest strength. You win many pots on bluffs and semi-bluffs.

Weaknesses: Your biggest weakness is you sometimes lack discipline. Your aggression is unwarranted sometimes. People slowplay or check-raise you because they know you will bet.

Best Advice: Work on your discipline, and you will be a shark.

soy una bombita^^ :f_biggrin:
      Bronce
      Registro: 03-06-2008 Artículos: 1.797
      :s_biggrin: :s_biggrin: :s_biggrin: :s_biggrin: :s_biggrin:

Pre-Flop Tendency: TIGHT - The Poker-Edge software automatically color codes tight players in RED for easy identification.

Player Type : Congratulations, you are a Shark (Tight-Aggressive/Aggressive). Your Tight-Aggressive PreFlop play and Aggressive PostFlop play will earn you great profits at the Poker Table. The Poker-Edge software clearly shows you the Sharks by placing an icon next to their name at the table so you can aviod confrontations.

Strengths: You are selective with your starting hands, giving you an edge over looser players. It's hard to tell when you are bluffing because you are always aggressive. You are on the winning side of a majority of your showdowns.

Weaknesses: As a shark, you have few weaknesses. You may get bored from winning all the time.

Best Advice: Get an elbow brace so you don't develop arthritis from dragging in all those pots
    • guidosuller
      guidosuller
      Black
      Registro: 09-26-2008 Artículos: 11.777
      Veamos...

guidosuller2 @ Playtech

Pre-Flop Tendency: SEMI LOOSE - The Poker-Edge software automatically color codes neutral players in BLACK for easy identification.

Player Type : You are a Bomb (Aggressive/Aggressive). Your Aggressive play Pre and Post Flop makes the table fear you. The Poker-Edge software shows you the Bombs by placing an icon next to their name at the table!

Strengths: Your aggressive nature is your biggest strength. You win many pots on bluffs and semi-bluffs.

Weaknesses: Your biggest weakness is you sometimes lack discipline. Your aggression is unwarranted sometimes. People slowplay or check-raise you because they know you will bet.

guidosuller2 @ Party

Totalmente lo opuesto al juego de un SSS ?(

Player Type : You are a RedFish (Aggressive/Passive). Your passive PostFlop play makes you a weak player. The Poker-Edge software shows you the Red Fish by placing an icon next to their name at the table!

Strengths: You are selective with your starting hands, giving you an edge over looser players. You are aggressive Preflop, which makes you better than a GreenFish.

Weaknesses: You are passive PostFlop. You rarely bet your winning hands for value or protect your made hands, giving other players an easy chance to catch up.

Best Advice: Play more aggressively PostFlop. Bet or raise good hands instead of calling, and fold your weak hands. Bluff more often.

guidosuller @ Fulltilt

Strengths: You are selective with your starting hands, giving you an edge over looser players. Your aggressive nature is your biggest strength. You win many pots on bluffs and semi-bluffs.