Sera real tanta felicidad?

• Rindete
      Rindete
      Bronce
      Registro: 04-16-2008 Artículos: 355
      Hola comunidad hoy un amigo q juega en mansion vino algo sorprendido a mostrarme la promocion q la habia salido

Hello DonRichard,

We've noticed that you haven't played at MANSIONPOKER.com recently, so thought we would offer you a great incentive to come back and play.

With this in mind we have credited your account with a bonus of $200, released in exactly the same way as the first deposit bonus, at a rate of $10 for every 650 points earned. It's valid for 60 days and if you already have funds in your account there is no need to deposit.

él hacia ya un tiempo no jugaba y observo en la pagina y el bono estaba activo....a uds tambn les ha salido la promo?, la verdad es q tenemos la imagen de q las paginas no quieren regalar un solo centavo y al contrario quitarnos el q puedan de modo q nos parece un poco imposible esta promo...

Si la pagina sigue asi...q viva mansion!!!!
  • 6 respuestas
    • panko12
      panko12
      Bronce
      Registro: 09-24-2007 Artículos: 294
      q suerte a mi nada de nada... 50 dolares por 12.000 este abril y da gracias... voy a dejar de jugar un tiempo a ver si asi
    • Dante63s
      Dante63s
      Bronce
      Registro: 01-16-2009 Artículos: 5.523
      A mi me mandaron eso, tambien otro.

Pero no me gusta Mansion :evil:
    • jhonny56
      jhonny56
      Bronce
      Registro: 06-13-2008 Artículos: 676
      Vaya a mi no me dieron ningun bono solo me dieron esto :(

We have noticed that you haven't played on MANSIONPOKER.com recently, so thought we would take this opportunity to remind you of the great deals we have this month.

We have satellites for the European Short-Handed Poker Championship in Dublin, Ireland. The Main event will be held in Dublin from June 4 - June 7 2009. Mansion is also running a super satellite promotion to the Rocks $500,000 GP Event in Kyrenia, North Cyprus. The Main Event is from May 9 to 10. See the poker lobby for details.

That's not all. Check out the PROMOTIONS PAGE for our Frogrophenia Promotion. Starting on Thursday 7 May and finishing Wednesday 27 May, the MansionPoker.com Top 20 point earners for the week will share a cash sum of $10,000... that's a total of $30,000!

Hope to see you at the tables soon,

The MANSIONPOKER.com Team.
    • brendabeltran
      brendabeltran
      Bronce
      Registro: 09-22-2007 Artículos: 228
      Habria que ver cuanto le habian generado de ganacia a la sala para que te den $200 gratis. En lo personal a mansion la odio porque me chorio $1000.

saludos
    • cami9
      cami9
      Bronce
      Registro: 03-27-2009 Artículos: 30
      A mi me enviaron un mail diciendo que estaba invitado a un torneo especial de 1000 dólares que es para los nuevos depositantes.....yo contento creía que estaba dentro por los 50 que me había dado PokerStrategy....pero no!....a continuación me dice que sólo me faltaba hacer un depósito mínimo de 50 dólares!....garrón!
    • jhonny56
      jhonny56
      Bronce
      Registro: 06-13-2008 Artículos: 676
      At MANSIONPOKER.com we reward loyalty with membership to our exclusive Club Mansion.

And due to popular demand we have something extra special again in May...

On top of your Loyalty Scheme and Club Rewards we will credit you with a Special Mansion May Bonus.

Here's how it works....

You earn 3000 (Pre-Boost) Mansion Club Points in May and we will credit your account with $10 in May, with a cash payment direct into your Mansion Poker account.
      It's as simple as that!
      Good luck and see you at the tables

The MANSIONPOKER.com Team.

Tan regalados jeje, por que a ti 200 y a mi solo 10 :(