bono full tilt

• kikitor
      kikitor
      Bronce
      Registro: 04-22-2009 Artículos: 1
      Hola a todos .

He pasado el cuestionario y me registre en fult tilt. Puse mi nombre de usuario en el formulario de pokerstrategy pero me sale el siguiente mensaje y no me ingresan los 50 euros. Que debo hacer????

we are not able to transfer the money to you, because you did not finnish the registration at the pokersite. You can do this by following this instruction: Start the Full Tilt Poker software and login. As soon as you are in the main window of the software go to "Account" -> "Change personal data". Fill in your personal data and click on "OK". For validation of your e-mail address you have received an e-mail with a code from the pokersite. Please insert this Code in " Account" / Validate e-mail.

Now you are ready to get the money. Please inform us about this by a ticket and you will receive the money soon
  • 1 respuesta
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.536
      Hola kikitor!

Bueno lo que te pide el ticket es que no haz completado tu registro en full tilt.

Te dicen que cayas a Cajero ---> cambiar informacion personal.

Y llenar tus datos correctamente, despues tienes que validar tu e-mail con el codigo que se te envia a tu correo cuando te registras.

Despues les respondes el ticket informandoles que lo haz hecho para que puedan transferirte tu bono.

Saludos
      Jesus