email-pokerstrategy freerolll?

• adrimellipoker
      adrimellipoker
      Bronce
      Registro: 06-03-2007 Artículos: 342
      MansionPoker has got $10,000 with your name on it!

Dear Adrian,
      It's a $10,000 freeroll for Poker Strategy players, courtesy of MANSIONPOKER.com and you're invited. The only thing you need to do is deposit $50 to your MANSIONPOKER.com account and you're in.

Not only that but you're also entitled to an amazing 200% up to $600 welcome bonus exclusive to Poker Strategy players.

Begin playing and you become part of the CLUB MANSION; online poker's best loyalty scheme - Play more, gain even more.

You'll be given a $400 weekly freeroll tournament ticket, but earn 1000 Mansion Club Points and you'll get a $1,000 freeroll ticket.

Earn 3000 Mansion Club Points and you've scored yourself a $3,000 freeroll tournament ticket. Got it?

There's so much more at MANSIONPOKER.com, you'd be mad to miss out. Check out out latest promotions HERE

Good Luck and see you at the tables!

The MANSIONPOKER.com Team.

Hola buenas, me ha llegado este email y tengo algunas preguntas. he estado buscando dicho torneo de pokerstrategy, pero no lo encuentro por ninguna parte.

por otro lado, los tokens que me ofrecen, son al llegar a cierta cantidad de puntos, pero no se cuando se acreditan, nda mas llegar a esos puntos, o al cabo d algun tiempo?

quien pueda ofrecer algo mas d informacion se lo agradeceria

gracias

saludos
  • 1 respuesta
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.536
      Hola

Yo te recomiendo que consultes con soporte de Mansion, y que pidas e l tiempo que tienes para depositar, normalmente los tickets se te entregancuando juntes los puntos y quiza esta oferta es por que hay varios torneos freerolls de los que hablan.

Saludos
      Jesus