Me aceditaron los $ 50

• 9 respuestas
    • mortiuss
      mortiuss
      Bronce
      Registro: 08-05-2008 Artículos: 20
      eso le a pasado a un colega y se lo an quitado despues asi que pa k te lo kiten te lo gastas XDDD
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.537
      uhm, pues esta raro, no entiendo por que te han acreditado otros 50.

?(
    • Lleiby
      Lleiby
      Bronce
      Registro: 10-25-2007 Artículos: 737
      A algunos les han dado un bono de 50$ de parte de mansion a parte del de pokerstrategy. Te salio un mensaje diciendo algo asi como felicidades este dinero es para que pruebes gratis nuestros juegos....?

A mi por desgracia no me lo han dado pero en el foro frances hay alguno mas.
    • Lleiby
      Lleiby
      Bronce
      Registro: 10-25-2007 Artículos: 737
      :club:
    • nanovich
      nanovich
      Bronce
      Registro: 08-21-2008 Artículos: 618
      La verdad es que pensé que era dos veces los mismo y ni lo leí...
    • vittoriogass25
      vittoriogass25
      Bronce
      Registro: 09-29-2008 Artículos: 775
      no saben na los de mansion saben k somos unos estrategas y le vamos a dar buen uso :) :club:
    • nanovich
      nanovich
      Bronce
      Registro: 08-21-2008 Artículos: 618
      System error occurred on your account.

Dear Mariano Jose,
      I am contacting you with reference to the exclusive $50 bonus you received in your MANSIONPOKER.com account.
      Due to a technical error, your Poker Strategy bonus of $50 or currency equivalent, was added to your MansionPoker.com account twice. This error has now been rectified and the additional bonus has been removed from your account.
      Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused by this error.
      I am however happy to tell you that your $50 bonus received for joining through Poker Strategy is still in your account and that you can continue to enjoy the game at MANSIONPOKER.com and take advantage of your 200% up to $600 deposit bonus which is exclusive for Poker Strategy players.
      Once again, please accept our apologies for any inconvenience caused and thank you for your patience and cooperation. If you require any future assistance, please don't hesitate to contact us.
      Kindest Regards.
      The MANSIONPOKER.com Team.

Me los sacaron :(

No saben que existe algo en derecho que es "quien paga mal paga dos veces"
    • LooneyTunes
      LooneyTunes
      Bronce
      Registro: 08-21-2008 Artículos: 1.075
      original de nanovich
      System error occurred on your account.

Dear Mariano Jose,
      I am contacting you with reference to the exclusive $50 bonus you received in your MANSIONPOKER.com account.
      Due to a technical error, your Poker Strategy bonus of $50 or currency equivalent, was added to your MansionPoker.com account twice. This error has now been rectified and the additional bonus has been removed from your account.
      Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused by this error.
      I am however happy to tell you that your $50 bonus received for joining through Poker Strategy is still in your account and that you can continue to enjoy the game at MANSIONPOKER.com and take advantage of your 200% up to $600 deposit bonus which is exclusive for Poker Strategy players.
      Once again, please accept our apologies for any inconvenience caused and thank you for your patience and cooperation. If you require any future assistance, please don't hesitate to contact us.
      Kindest Regards.
      The MANSIONPOKER.com Team.

Me los sacaron :(

No saben que existe algo en derecho que es "quien paga mal paga dos veces"
      A mi me paso lo mismo , y me llego ese mensaje ayer. Era demasiado bonito para ser verdad :D
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.537
      Bueno que mal :( .

Igual animense recuperaran esos 50 y mucho masjugando, solo a estudiar y practicar.

Muchos exitos!

Saludos
      Jesus