Cuenta afiliada a Full Tilt no sale aquí..

• Iballa
      Iballa
      Bronce
      Registro: 07-08-2008 Artículos: 1.760
      Hola, escribo porque me he abierto una cuenta con dinero en Full Tilt Poker desde aquí y he puesto el "psvip" en la casilla correspondiente.

La cuenta la abrí el miercoles 4 de enero, ayer (en referencia a la fecha de este mail)....cómo no veo que se refleje en la pagina esta he mandado un mail a el soporte de Full Tilt y me han contestado que esta enlazada. La respuesta es esta:

Hello , Thank you for contacting Full Tilt Poker, After reviewing your account I can confirm that you are linked to the affiliate and the bonus code that you have inquired about. It appears as though you used their personal tracking link to sign up. When you sign up in this manner, there is no need to add a bonus code, as the tracking link records this information. If you have any further questions regarding your affiliates offer, please contact your affiliate directly. If you have any other questions, feel free to contact us again. Also, it might please you to know that we now offer support in Spanish. Should you wish to take advantage of this service, all you have to do is write to us in Spanish in the future. Regards, TomotakaFull Tilt Poker Support

No sé mucho inglés pero según he entendido todo está ok...

mi pregunta es por qué no sale ya en pokerstrategy y me comienza a dar ps?

Muchas gracias, saludos y Feliz Añoooo¡¡ :D

(espero que este post vaya aquí)
  • 1 respuesta