Cuenta de Full Tilt bloqueada.

• WeboRo
      WeboRo
      Bronce
      Registro: 05-28-2008 Artículos: 1.207
      Pues nada, me han bloqueado la cuenta de Full Tilt, pq por lo visto he usado programas ilegales.

Ojo:

Please be advised that Full Tilt Security has temporarily suspended your Full Tilt Poker account, pending a full review. Automated systems have discovered indicators of possible account misuse, which violates the Full Tilt Poker Site Terms and End User License Agreement. Specifically, your account is under investigation for the use of prohibited software. Please see the information below regarding our policies on prohibited programs: http://www.fulltiltpoker.com/prohibited_programs More information on prohibited programs can be found in the Full Tilt Poker Site Terms and EULA: http://www.fulltiltpoker.com/site-terms http://www.fulltiltpoker.com/end_user_license_agreement To be clear, players on Full Tilt Poker must make their own decisions, without advice or support from software programs or algorithms. Full Tilt Poker exercises a zero-tolerance policy on the use these prohibited programs. Using such software is grounds for immediate closure of the account and forfeiture of account funds. (100% of confiscated funds are distributed back to the victims of the cheating). 1. The following types of programs are not acceptable under any circumstances: * Automated poker-playing programs capable of participating in online poker games * Shared hand history databases, including subscription services, and the exchange of personal databases 2. The following types of programs are not permitted during play: * Programs that make recommendations on what to do in the current hand (e.g. fold, call, raise) * Programs that provide assistance in making poker decisions and confer an unfair advantage over opponents 3. The following types of programs may not be allowed during play, depending on their specific use: * Subscription services that provide extra information about opponents, such as tournament histories and statistics * Programs that could be used for collusion between players * Programs that provide or assist in table selection * Poker calculators that compute poker probabilities or hand values * Other programs that confer an unfair advantage to the user 4. Notwithstanding the above, the following types of programs are currently permitted: * Database programs for the analysis of personal hand histories (i.e. hands in which the player is dealt cards) * Programs that display statistical information taken from the player's personal hand histories * Programs that assist in learning the skills of poker, provided that they are not used during play Full Tilt Poker is committed to maintaining the fairest poker games available anywhere. We do not permit or condone any conduct that could diminish the integrity of our games. Misuse of such programs can result in a permanent loss of playing privileges, and possible forfeiture of account funds, depending on the severity of the offense. No action is required by you at this time. However, if you know of any specific reason why these indicators may have been reached in error, please contact security@fulltiltpoker.com. You will be informed of the results of the review when it is complete. We understand your desire to have this matter resolved quickly, but please understand that investigations require extensive data collection, analysis, and the cooperation of various other parties, all of which affect the amount of time required. Thank you for your patience while this required review is conducted. Full Tilt Poker Security and Fraud

Pues eso, por usar el HM. Ha alguien mas le ha pasado?
  • 8 respuestas
    • DiegoFueng
      DiegoFueng
      Bronce
      Registro: 10-13-2008 Artículos: 3.667
      Escribe un mail a ftp diciendole que programa usabas
    • paWIco
      paWIco
      Bronce
      Registro: 07-26-2008 Artículos: 3.815
      Hola,

no sera q te descargaste una base de datos de las q andan dando vueltas por ahi.. ?

claramente dice en la parte de prohibiciones:

* Shared hand history databases, including subscription services, and the exchange of personal databases

solo permiten tener bases de datos con manos donde participaste del juego, osea q recibiste cartas

bye

pau

pd: lastima q no dicen los nombres de esos fantasticos programas q te ayudan a tomar desiciones (call-raise-fold).. me los compraria a todos :P
    • HASMAD
      HASMAD
      Bronce
      Registro: 08-07-2008 Artículos: 129
      Yo estoy con el mismo problema. Se han debido de poner graciosos, pero yo no le encuentro la gracia. Espero que no pase nada porque tengo toda mi pasta de poker metida allí.
    • elacs
      elacs
      Bronce
      Registro: 10-11-2008 Artículos: 1.141
      me parece increible

y al que le pasa con 10k de bankroll, que seran muchos?

vaya, parece que ponerse estrictos de vez en cuando les viene bien. la verdad es que no creo que repartan el dinero entre todooooos los usuarios a los que se lo ganaste, ya que una empresa tan grande harian el tonto dando un dinero a alguien que jamas lo va a reclamar

es como hacerse con unos cuantos millones y pensar en repartirselo a una gente que no sabe que es suyo. y ademas quien los vigila? nadie
      y creeis de veras que van a pagar a gente para que repasen la lista de tus oponentes y gestionen el reparto??

no es por ser polemico, pero me parece bastante claro este asunto, estamos totalmente desprotegidos en ocasiones. por lo menos hasta que alguien opine y me convenza de lo contrario

que lastima... lo siento muchisimo weboro
    • alexete
      alexete
      Bronce
      Registro: 10-16-2007 Artículos: 659
      alguien sabe como puedes eliminar las manos que te descargas "por ahi" de la base de datos del pt??
    • Desendoll
      Desendoll
      Bronce
      Registro: 10-01-2008 Artículos: 49
      Y como acceden a tu base de datos que tienes en local ??????? a no ser que tengas el puerto abierto, el acceso a la base de datos también... vaya un servidor gratuito para quien lo desee. No pueden ver de ninguna manera tu base de datos.

Solo lo pueden hacer colándose en tu ordenador... y si es así... ojala me pase a mi porque después si que multiplicaría mi bank con el paquete que les caería.

Y lo de usar programas ilegales tampoco lo pueden ver, si no es con el mismo sistema de espiarte tu ordenador.
    • Yashiro
      Yashiro
      Platino
      Registro: 02-01-2008 Artículos: 256
      Lo siento mucho amigo. Y no puedes hacer nada ya que pone en los terminos que no esta permitido el uso de bases de datos externas.

Yo ya quite todo mi dinero y borre toda la base de datos completa para empezar una nueva solo con manos jugadas por mi

Un saludo y a ver si tienes suerte.
    • Jesus80
      Jesus80
      Bronce
      Registro: 11-15-2007 Artículos: 62.536
      Creo que eres uno de muchos que les ha pasado, esperemos no llegue a mas y les devuelvan sus cuentas.

Ahora a tener cuidado los que juegan en full tilt y esperar a que se resuelva esto.

Saludos
      Jesus