SpadeIt!

• bnielzen
      bnielzen
      Bronce
      Registro: 05-27-2008 Artículos: 29.829
      Originally posted by Gerv
      I will just quote what SpadeEye is from their website, it is affliated with PokerStrategy as the creator of it, is a Member of PS. Therefore if you buy SpadeEye (I see it as an investment) through Shop.Pokerstrategy.com. You get some Discount.

Tableselection

Tableselection is the process of selecting the most profitable tables out of the available ones.

Thus selecting the most profitable tables can boost your hourly winrate.
      Our products make tableselection and datamining easy and fast.

Our products display the list of available pokertables, the players sitting at that tables, along with their statistics, as well as the tables averages, without having to open the table window.

The statistics are retrieved from your local database(s). Pokertracker PostgreSQL/Access, PokerTracker3, Holdem Manager, PokerStrategy Elephant, Pokermanager Firebird and PokerOffice mySQL databases are being supported.

Brief summary:

* Display the list of available poker tables, along with the table averages statistics
      * Display the players sitting at the poker tables, along with their statistics
      * Custom player/table colorprofiles to detect "fishes" and "sharks" on the fly.
      Define colorprofiles so that you can easily detect players you want to play against, and players you want to avoid
      * Custom player scoring to refine and fit the tableselection criteria to your needs
      * Open a table out of our product by a simple click
      * Join a table out of our product by a simple click
      * Datamining in order to gather statistics about your possible opponents
      You can use a Trial Version , you can find that at http://www.SpadeIt.com

I am a satisfied customer of it and with one quick glance, I can see which tables are Fishy(loose) and which ones are very tight.

Saludos gente!

Desde hace unos dias un amigo pokerstratega me menciono que si estaba a mi disposicion adquerir este soft de Selección de Mesas y que a través de la tienda de pokerstrategy se puede obtener un descuento.

Alguien que pueda leer el alemán y puedo comprobar la veracidad de esto le estaría agradecido, me parece un buen soft de ayuda e un tema sumamente primordial e nuestra caza de Fishes.

Espero algunas respuestas, gracias de antemano!
  • 4 respuestas
    • Skizzik
      Skizzik
      Bronce
      Registro: 09-05-2007 Artículos: 1.375
      holas!

oye eso esta en ingles, no aleman :P

hmm spadeit si es un programa para seleccionar mesas, lo que hace es ver todas las mesas de cierto cliente en cierto limite, y te muestra las mesas mas tentadoras para entrar segun el filtro que especifiques..

te dice en cuantas mesas estan jugando los jugadores sentados (ayuda para ver que tan concentrados estan en el juego!) y bueno, eso es lo general..

hasta donde se, Vamito lo usa, nos lo recomendo en un entrenamiento cuando los hacia el..

saludos!
    • bnielzen
      bnielzen
      Bronce
      Registro: 05-27-2008 Artículos: 29.829
      Saludos Skizzik!

Si hermano, seguro que esto es inglés :D , solo decia, que este amigo pokerstratega me mencionó este soft de ayuda, me dijo que era buenisimo y quiero usarlo.

Lo que está en Aleman es la tienda de Pokerstrategy y es por donde se obtiene el descuento para adquerir el programa y justamente queria saber si alguien lee éste idioma para verificar que lo compro y tego descuento.

Lo unico que entiendo de la tienda son los números, de resto nada de nada!
    • corrunus
      corrunus
      Bronce
      Registro: 09-11-2007 Artículos: 1.613
      Dile a Benido en el entreno de FL. ;)
    • Skizzik
      Skizzik
      Bronce
      Registro: 09-05-2007 Artículos: 1.375
      aah! xD

hmm sabes, si vas metiendo los datos en el traductor de google (si, google xD es bastante bueno para ser gratis :) ) queda una traduccion bastante decente.

yo estaba haciendo eso para comprar el set de fichas :D

saludos!!