cambio betfred points

• pausol
      pausol
      Bronce
      Registro: 09-16-2010 Artículos: 117
      hola, hasta ayer recibia 30 betfred points 1$ de rake, desde hoy se reciben 20

los bonos necesitan los mismos puntos para ser desbloqueados, y el cambio d puntos en efectivo sigue siendo 1000 a 1, entonces, o me dejo algo o aqui el unico que gana es la sala, por mi parte instacashout, creo que se han pasado bastante
  • 5 respuestas
    • srversus
      srversus
      Bronce
      Registro: 01-27-2010 Artículos: 29
      lo han cambiado así por que sí ? sin avisar ni nada¿¿¿¿
    • RonaldoNazario09
      RonaldoNazario09
      Bronce
      Registro: 03-05-2011 Artículos: 876
      Hola, a mi me enviaron un email diciendo que iban a cambiar los puntos que daban por rake. Tambien que iban a convetir los BFP en cash a principios de marzo (a mi me los convirtieron ayer o anteayer).
      Lo chungo es que si hacemos cashout los que estamos pendientes de liberar el bono por primer deposito nos quitan lo liberado :facepalm:
      Odio ipoker :fuuu:
    • RonaldoNazario09
      RonaldoNazario09
      Bronce
      Aqui el email que me mandaron hace mas de una semana:
      There are couple of big changes coming to Betfred Poker which we have been planning for a long time. Our aim is to compensate our players for playing on our site much more rewardingly than how we do currently. New Points Accumulation - Starting 1st of March The first change is that points will now be awarded more effectively to create more understanding to players about their rewards and benefits from Betfred Poker. From March the 1st players will be awarded as follows for 1 unit of currency: Tournament Fees 30 VIP points for GBP 24 VIP points for EUR 20 VIP points for USD Cash Game Rake 30 VIP points for GBP 24 VIP points for EUR 20 VIP points for USD We hope this is more transparent for you and that, from this, you have a clearer understanding of how you are being rewarded for your play. New Loyalty Plan - Starting 1st of April As of 1st of April we are changing our loyalty plan to drastically to improve and enhance the rewards for all our customers. In doing so we are going to introduce the Betfred Award Point, This will be implemented alongside the new loyalty plan and will credited to you as you play, the more you play, the more points you earn! When the new loyalty plan is introduced you will be able to cash in your points for a variety of different bonuses and rewards. Therefore, because we are going to use the new Betfred Point, on the 1st of March, Betfred Poker will be doing a sweep of the current Betfred points. This will involve two things: - Players who have over 1000 points will have them automatically converted into cash bonuses* and deposited into their accounts. - Players who have under 1000 points have two options: Earn up to 1000 points through March to convert to cash through the client "my account" page. Use any leftover points in a number of daily and weekly Betfred freerolls which will involve points for entry. We have also lowered the threshold for points conversion; you can now convert $1 for 1000 points whereas previously you could only convert a minimum of $5 for 5000 points. Any points which are earned in March, will be carried over to the new loyalty plan. All points which are earned before the 1st of March and are not used, will be removed from player's accounts on the 1st of April. There will be more information to follow regarding the new loyalty plan in March. In the mean time, redeem your points for cash!! Good luck,

Antes se recibian 30bfp por cada $? Porque si es asi menudo robo!
    • pausol
      pausol
      Bronce
      Registro: 09-16-2010 Artículos: 117
      segun esta pagina el cambio seria el 2 de abril, aunque al menos a mi ya me ha cambiado http://www.betfred.com/poker/vip-club/vip-club

yo recibia 30 puntos por el status que consigues el mes anterior, ahora con el cambio solo recibo 20.

he hablado con soporte me ha asegurado que si hago un cashout no perdere ni lo desbloqueado del bono de bienvenida ni lo que me falte por desbloquear (aunque hace un mes y pico me dijeron lo contrario) pero mejor preguntar vosotros mismos que no quiero ser responsable de lo que pueda pasar

y bueno los betfred points los podeis cambiar cuando querais desde "mi cuenta"
    • RonaldoNazario09
      RonaldoNazario09
      Bronce
      A mi me dijeron hace unas semanas que si hacia cashout no iba a recibir lo que hubiese desbloqueado. Lo volvere a preguntar porque dan ganas de irse a otra sala.