Pues eso, recibi un mail que decia que me migraban el 29 de marzo...

Dear ******,

PokerStars is proud to announce the launch of the new PokerStars.eu client! We are now fully licensed within the European Union, and regulated by the Maltese Lotteries and Gaming Authority.

As part of the launch of the new client, your account will be moved to PokerStars.eu. Please note that this applies to all players from your country, and is compulsory.

The migration of your account to PokerStars.eu will not affect your playing experience in any way. Please note the following:

You will retain the same username
You will still have access to all your usual games, played against players from all over the world.
Your account balance, VIP Status, Monthly and Yearly VPP counts, and 2012 Stellar Rewards progress will remain unchanged after the migration
If you are currently clearing a cash bonus, this will be carried forward to the new client
You will have access to all of the same promotions; such as the TLB, guaranteed tournaments and milestone hands
The date of the migration will be 29/02/2012*. When you next start the PokerStars client, on or after this date, you will be prompted to update your software to the new version. Simply follow the instructions on-screen, and the new client will be installed within minutes.

*If you are playing in any tournaments at the time of migration, you will be permitted to finish these before your account is moved. Your account will not be moved if you are registered, or playing, in a tournament. Please unregister from all tournaments before completing this process.

Team PokerStars

Y ahora acabo de recibir este otro, en el que me dicen que por motivos tecnicos la migracion se hara el 29 de marzo..

Dear *********,

Yesterday we advised you that Greek players would be moving to the new PokerStars.eu client on February 29. As a result of a technical error, we provided you with the wrong date for the migration. The migration will in fact happen on March 29, one month later than you were originally advised.

We apologise for any confusion caused by this and would like to reassure you that, until March 29, you will be able to continue playing on the existing PokerStars.com software. There is no need for you to download any new software at this time. We will send you a further reminder about the move to PokerStars.eu, shortly before March 29.

Regards,
Team PokerStars

Asi que me queda un mes de jugar sin estar regulado, lo bueno de vivir en un pais de monos como Grecia es que no me cierran fronteras, por lo que he podido leer acerca de la regulacion aqui es que se tributara sobre un 10% de los beneficios (nada que ver con lo de botes ganados) y el trafico de la .eu es el mismo que el de la .com...

Lo que veo de todo esto es que si estan teniendo problemas para hacer la migracion de los 4 gatos griegos y la retrasan un mes, creo que para hacer la migracion a la .es van a tener mas problemas todavia, asi que quien sabe, igual teneis un poco mas de tiempo del que parece...

Y por otro es que la opcion de que os migren a la .eu no parece ser imposible, la regulacion Griega es tan o mas compleja que la española, en principio avisaron que iban a cerrar fronteras y que lo mas probable la transicion se haria en un periodo negro en el que nadie con IP griega podria acceder al juego online durante 6 meses...

Bueno, mis preguntas son (creo que Sara es la que mejor me podria responder, podira alguien avisarla pls)

• Puedo crear una cuenta en la .EU antes de que me hagan la migracion y olvidarme de la que uso ahora (asi cambio de nick y aprobecho el bono de primer deposito)???

• Me recomiendas hacer cashout antes y una vez efectuada la migracion volver a depositar???

• Que pasa con el resto de salas que no hagan una migracion a su .eu? podria tener problemas en el futuro al estar jugando en salas que no estan dentro de regulacion??

• Y por ultimo xD , se supone que al hacerme la migracion a la .eu, en el futuro no me podran migrar a la .es, no???

Saludos y gracias de antemano