Promo gladiator

• lindsay1302
      lindsay1302
      Bronce
      Registro: 07-17-2009 Artículos: 817
      Hi sk1ns1302,

Welcome to our Gladiator promotion.

Step into the arena and play for huge rewards: Win freeroll entries, up to $4,000 cash or a $10,000 seat in the WSOP main event.

Promo starts: Sunday, 1 May 2011 00:00 ET
      Promo ends: Tuesday, 31 May 2011 23:59 ET

The more days you earn points on, the bigger your prize.

There’s up to $4,000 in cash to be won and anyone who wins a cash prize will also claim a seat in the $25,000 freeroll, giving you even more chances to win.

Congratulations. You've successfully earned 10 PartyPoints on 5 days since Gladiator promotion started on Sunday, 1 May 2011 00:00 ET.

You have won a $5K FR. Enjoy.

Thank you for playing and make sure you look out for our next promotion.

Next update: Saturday, 28 May 2011 13:00 ET.

For full promotional details and information on our stunning prizes, visit our promotion page at PartyPoker.

No entiendo, que gané? Una entrada a un freeroll de 5k??
  • 3 respuestas
    • RamonPokerMX
      RamonPokerMX
      Plata
      Registro: 07-29-2010 Artículos: 376
      Hola lindsay1302

Así es, ahí dice que ganaste una entrada al Freeroll de 5K.

Saludos,
      Ramón.
    • TitoHick
      TitoHick
      Bronce
      Registro: 12-26-2009 Artículos: 877
      Hola tengo una duda de esta promoción. Si llegamos a ganar el freeroll de 25k, ¿también tenemos todos los tickets de los freerolls anteriores no?, ¿osea que los podemos jugar todos?.

Y otra cosa, he visto la fecha en que se juegan, pero alguien sabe en que seccion buscarlos para inscribirse, me vuelvo loco buscando torneos en Party Poker. :fuuu:
    • RamonPokerMX
      RamonPokerMX
      Plata
      Registro: 07-29-2010 Artículos: 376
      original de TitoHick
      Hola tengo una duda de esta promoción. Si llegamos a ganar el freeroll de 25k, ¿también tenemos todos los tickets de los freerolls anteriores no?, ¿osea que los podemos jugar todos?.

Y otra cosa, he visto la fecha en que se juegan, pero alguien sabe en que seccion buscarlos para inscribirse, me vuelvo loco buscando torneos en Party Poker. :fuuu:
      Hola TitoHick

Lamentablemente creo que se puede participar solamente en un freeroll y para poder verlos mas fácilmente debes ir a Torneos/Freerolls ahí encontraras los que dicen Gladiator.

Saludos,
      Ramón.