Me quitaron dinero en Party por no jugar

• elquimico
      elquimico
      Bronce
      Registro: 08-18-2009 Artículos: 1.055
      Sy ya no jugaba en Party poker, ahora menos... quizá la sala no tenga la culpa de que haya migrado a otra sala, pero de por si casi no tengo fondos en esa sala y ahora me salen comque me quitar $0.91 de mi cuenta por no jugar en los utlimos 180 dias y me "amenazan" con quitarme mas si no juego nada de aqui al 09 de Junio. Lo malo es que realamente casi no tengo bak y casi se lo van a quedar. :f_cry:

Yo entiendo que son sus condiciones pero, pues... que tal si dejé de jugar un tiempo para estudiar o simplemente lo dejé por un tiempo. Aunque no es mi caso pero aun asi, como comento casi no tengo fondos en esa cuenta porque migré dejando casi nada pero al parecer me lo estan quitando. :facepalm:

Este es el correo que me mandaron:

Dear Warrior_Aces,
      Our records show that that you have not logged into your account for 180 days.

A $ 0.91 administration fee** has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from your account balance on: 09-Jun-2011 ET.

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 08-Jun-2011 ET.

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand.

**TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated.

If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. Our Customer Care team is available 24/7.

Sincerely,

Party Team

Our customer Care Team is available 24/7 to assist you. Contact Us.
  • 3 respuestas