cashout visa

• stiffmaster91
      stiffmaster91
      Bronce
      Registro: 01-05-2011 Artículos: 44
      Buenas... Me cansé de esperar a que vuelva MB a funcionar como medio de retiro, y por lo que leí Visa funciona.

Como para retirar por visa, antes tengo que habaer depositado por Visa, les quería preguntar si tengo que depositar desde una cuenta en dólares (osea depositar dólares) o si puedo depositar desde una cuenta en pesos ($) y ellos me hacen el cambio de pesos a dólares...???
  • 6 respuestas
    • Aresito
      Aresito
      Bronce
      Registro: 09-28-2009 Artículos: 1.144
      hola stiffmaster91,

Puedes hacer el ingreso en tu moneda y ellos hacen el cambio a dolares.

Con pesos no lo vi nunca, pero con euros si se seguro que lo hicieron.

Un saludo,
      Aresito.
    • stiffmaster91
      stiffmaster91
      Bronce
      Gracias...! Pero acabo de intentar hacerlo y "DEPÓSITO FALLIDO"... :(

Voy a mandar un mail para ver que me dicen...
    • Aresito
      Aresito
      Bronce
      Registro: 09-28-2009 Artículos: 1.144
      Ok, dinos algo cuando te respondan.

MB esta OFF tanto para ingresar como para retirar, quizá tengamos un problema similar con visa.

Un saludo,
      Aresito.
    • Condemn20
      Condemn20
      Bronce
      Registro: 05-19-2009 Artículos: 37
      si tu tarjeta es Visa y es internacional no importa en que moneda este te funciona yo los e hecho con mis 2 tarjetas en colones costaricenses y dolares y nunca e tenido problemas igual los retiros con Visa funcionan perfectamente la semana pasada hice uno y tardaron 2 dias en procesarlo
    • stiffmaster91
      stiffmaster91
      Bronce
      Ok...! gracias por la info...! veremos qué me responden...
    • stiffmaster91
      stiffmaster91
      Bronce
      Respuesta:

Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.

We're sorry your credit card deposit was unsuccessful. The success of credit card transactions varies, and credit card deposits can be declined for a number of reasons.

When using a credit card to transfer funds to your Full Tilt Poker Account, please note the following:

* Not all credit card providers support online gaming transactions.
      * You can only use two Visa credit cards to deposit to your account.
      * You can only use two MasterCard credit cards to deposit to your account.
      * Your credit card information is entered exactly as it appears on the card.
      * Your Full Tilt Poker account information matches the information registered to your credit card.
      * Your details only contain regular alphanumeric characters (no underscores or apostrophes).

Follow these five steps if you would like to view or edit your Full Tilt Poker account information:

1) Log in to your Full Tilt Poker account.
      2) Select "Cashier".
      3) View your existing details under "Personal Information".
      4) Select "Edit" if you need to make changes.
      5) Make any required changes and click "OK" when finished.

If you are unable to change your information, please let us know, and we will be happy to assist you.

Should you still have difficulty depositing with your credit card, we recommend opening a payment processor account. You can find a list of alternative payment options at: http://www.fulltiltpoker.co.uk/real-money-poker.php

When asked about a safe and reliable deposit method, we often suggest opening a NETELLER account. NETELLER is exclusive to our players outside of North America, and transactions between Full Tilt Poker and NETELLER are quick and hassle-free. For more information on NETELLER, please visit http://www.neteller.com

Telephone Support

If you would like help with your deposit, please telephone Tilt Pay Support:

North America (Toll-free): 1-888-TILT-PAY (1-888-845-8729)
      Other countries: 001-888-845-8729

We hope your next deposit with us will be easier to complete, and we look forward to seeing you at the tables soon!

Regards,

Irene
      Full Tilt Poker Support

No entiendo cúal es el problema porque los items que me menciona en el mail los tengo todos correctos... Me vuelve loco FTP!