FTP $100K First Deposit Freeroll

• 5 respuestas
    • miniunnaurin
      miniunnaurin
      Bronce
      Registro: 09-12-2010 Artículos: 1.585
      Hola Mariuszhh.

Hasta donde tengo entendido no descuenta de ningún lado, y si lo hace sinceramente me parece fatal. A ver si pasa alguien que haya cobrado en el torneo y puede confirmarlo ;)

Saludos,
      mini.
    • Mariuszhh
      Mariuszhh
      Bronce
      Registro: 01-22-2008 Artículos: 510
      Sin duda, a mi tambien me pareceria fatal, lo cual, lamentablemente, no es suficiente...y siendo un torneo de 100K$, puede descontar un pellizco...
      Gracias.
    • miniunnaurin
      miniunnaurin
      Bronce
      Acabo de leer la página del freeroll y no salen ningún tipo de condiciones a parte de tener que hacer el primer depósito.

100k freeroll

Reglas del freeroll

Saludos,
      mini.
    • Mariuszhh
      Mariuszhh
      Bronce
      Registro: 01-22-2008 Artículos: 510
      Muchas gracias mini, no habla nada de rakeback, lo que pasa que no se si en otros torneos si habla de ello.

Mande un correo al support y me dijeron que el tema del rakeback lo lleva mi "affiliate", PokerStrategy, vamos y que tendria que preguntarselo directamente a PS.

"Hello,

Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.

Full Tilt Poker does not pay players rakeback directly. However, we do have relationships with various affiliates, who receive commission on all real money players they send to Full Tilt Poker.

Some of these affiliates offer players, who signed up through them, a portion of their commission back to their players in the form of rakeback.

Rakeback is a promotional strategy that some of our affiliates choose to employ to recruit new players; it is entirely up to the individual affiliate to decide whether they want to pursue this marketing tactic and how much they want to offer players in rakeback.

Affiliate payments, and the deductions made in the calculation of the affiliate commission, are between the affiliate and Full Tilt Poker. As a part of our affiliate policy, this is not something that we will disclose to a third party.

If you have any questions about your personal rakeback account, we suggest that you contact your affiliate directly since they will have all the relevant information in their affiliate reports. If the affiliate has any questions they can contact the Affiliate Team.

If there is anything else we can help you with, don't hesitate to contact us again."
    • miniunnaurin
      miniunnaurin
      Bronce
      Pues entonces, un ticket a los de atención al cliente a ver que te dicen ;)

Saludos,
      mini.