TableNinjaFT

• Fraan11
      Fraan11
      Oro
      Registro: 11-23-2009 Artículos: 838
      No se que pasa que no me saltan las mesas bien. Tengo que darle siempre al boton de seleccionar mesa activa y es imposible que te de tiempo a multitablear mas de 12 mesas asi...en el TableNinja para pokerstars me va perfecto. Se todo lo tipico de poner las cosas en ingles y demas, para que os ahorreis algun post de esos. Quien me pueda ayudar se lo agradacere muchiiisimo. Un saludo pokerstrategas !!
  • 2 respuestas
    • hecpoker56
      hecpoker56
      Bronce
      Registro: 04-04-2009 Artículos: 4.602
      Me pasa , pero hay veces que anda bien, proba poniendo la opcion que te salte la mesa que esta debajo del raton...ademas de eso tambien te saltan las que necesitan accion...
    • Fraan11
      Fraan11
      Oro
      Registro: 11-23-2009 Artículos: 838
      Bueno ya que no obtuve mucha ayuda (gracias hecpoker56), decidi por buscar yo mismo el problema sea cual sea el precio y... ¿a que no sabeis que encontre?

Pues encontre toda una lista de opciones para la compatibilidad de 100%
      Si se hace todo esto en teoria TableNinjaFT te ira como la seda.
      Posteo esto para la gente que pueda tener el mismo problema que el mio.
      Señor@s foreros ayudemonos mas por favor :s_confused:

Required Full Tilt Settings
      For TableNinjaFT to work properly you must go into Full Tilt and make sure that you are using the following settings:

1.Turn off Animations in Full Tilt: In the Full Tilt lobby go to Options → Animations → Off.
      1.Turn off Avatars in Full Tilt: In the Full Tilt lobby go to Options and uncheck the Avatars option.
      1.Turn on "Display Table on Action" and "Highlight Bet Amount": To turn these options on open the Full Tilt lobby and go to Options → "Display Table On Action" and "Highlight Bet Amount".
      2.Turn off "Standard cards at all sizes": In the main Full Tilt Lobby go to "Options" and uncheck "Standard cards at all sizes".
      3.Set your "Mouse Click Action" to "Increase/Decrease bet amount by big/small blind": In the main Full Tilt Lobby go to "Options" → "Bet Slider Options" and set "Mouse Click Action" to "Increase/Decrease bet amount by big blind" or to "Increase/Decrease bet amount by small blind".
      4.Turn off Custom Mods: If you have installed Custom Mods to the Full Tilt software please turn them off as they may cause conflicts with TableNinjaFT. Once you have verified that things are working properly without mods you can feel free to try and use the program with mods but be aware that it may not work.
      5.TableNinjaFT currently only supports No Limit games: Please do not try to use TableNinjaFT in Pot Limit or Fixed Limit games.
      1.TableNinjaFT will not work if you detach your chat: Please do not use TableNinjaFT with the chat detached or the program will not work properly

Required Windows Settings
      TableNinjaFT is designed to run on Windows XP® Windows Vista ® or Windows 7® with the default Windows themes and Window appearances. TableNinjaFT supports the standard XP theme, the Windows Classic Theme the Windows Vista theme and all Aero themes in Windows Vista and Windows 7. If you are using a custom Windows theme, have customized the appearance of your windows, or if you have adjusted your DPI settings in Windows, TableNinjaFT may not work properly and we strongly recommend that you test all features at play money or microstakes before using it in your regular games.