Se me ha roto el token

• oscarlob
      oscarlob
      Bronce
      Registro: 09-27-2008 Artículos: 530
      Hola a todos.

Necesito ayuda, se me ha roto el token de seguridad, le doy al botoncito y no hace nada, alguien sabe los pasos necesarios para que me manden otro y poder jugar mientras me llega el nuevo?

Un saludo y gracias.
  • 3 respuestas
    • sh1nta
      sh1nta
      Bronce
      Registro: 05-26-2010 Artículos: 2.154
      que te llamen por telefono o llamar y decirles la palabra secreta que pusiste, creo.
    • ervimpiro
      ervimpiro
      Bronce
      Registro: 02-04-2009 Artículos: 1.735
      original de oscarlob
      Hola a todos.

Necesito ayuda, se me ha roto el token de seguridad, le doy al botoncito y no hace nada, alguien sabe los pasos necesarios para que me manden otro y poder jugar mientras me llega el nuevo?

Un saludo y gracias.
      What if I lose my Security Key or mobile device?

If you have additional Security Keys associated with your account, you can remove the lost or broken Security Key by logging in to Full Tilt Poker with your additional key, clicking Security in the game lobby and selecting Additional Authentication. When the Account Security screen appears, select Login with Security Key, click Remove Security Key and follow the instructions provided.

If you lose your Security Key or mobile device, and have only one associated with your account, you will have to request that customer support remove the login restriction from your account using the process below.

Customer Service can change your account to No Additional Authentication so that you will only need your Player ID and Login information to access your Full Tilt Poker account if this happens. To do this, email Authentication-Support@Fulltiltpoker.com from your registered email address with the following information:

* Your Player ID
      * The reason that you wish to revert back to no additional authentication
      * The answer to the secret question that you chose for your account
      * Photo ID: a valid driver's license, passport or other government-issued ID that clearly shows your date of birth and the ID's date of issue/expiration
      * Proof of Address: a copy of bank/credit card statement, utility/cell phone bill, or home/auto insurance papers issued in your name and dated within the past 60 days

Once this information has been submitted, customer service will perform a security check prior to returning access to your Full Tilt Poker account to No Additional Authentication.

Edito: por esta mierda es por lo que no me pillé el token de seguridad de FT pero si el de Stars...
    • oscarlob
      oscarlob
      Bronce
      Registro: 09-27-2008 Artículos: 530
      Muchisimas gracias, menuda putada que me haya pasado encima este mes, que esta el bono de fin de año, espero que no se tiren 15 dias para arreglarme el asunto este porque sino me quedo sin una buena pasta.

Ya he mandado el email a ver cuanto tardan.

Un saludo y muchas gracias.