Problea: WH y vip boost points

• yomatiyo
      yomatiyo
      Black
      Registro: 02-17-2010 Artículos: 9.637
      Resulta q terminé como twopair (vip level 3) el mes pasado en WH, y mis puntos deberian haber sido multiplicados. Eso no ocurre todavia asiq hablé con el soporte, y esto me dijeron:

Tiascai666: hi
      ChatOperator2: Chloe: I apologize for the long wait. We try to attend to all our players the quickest possible time. My name is Chloe from the Online Support Team. I’ll be glad to assist you in your concern now.
      ChatOperator2: Chloe: Hello, Daniel.
      Tiascai666: hi
      Tiascai666: I wanna ask u about my points
      Tiascai666: I have finished like two pair the last month
      Tiascai666: why my points arent multipliqued? (my english is not good)
      ChatOperator2: Chloe: Are you referring to the VIP Points Boost?
      Tiascai666: yes
      ChatOperator2: Chloe: Daniel, in order for you to be eligible for the VIP Points boost, you must be under VIP level 2 and has made a deposit.
      Tiascai666: and If I do a deposit now, what happend whit my points?
      ChatOperator2: Chloe: If you made a deposit now, you will be eligible for the VIP Points Boost next month.
      Tiascai666: is there anywhere that I could see that information? I mean, your page doesnt says that in no-where
      ChatOperator2: Chloe: Booster points will be awarded before the 3rd of every calendar month.
      ChatOperator2: Chloe: For more information, you may check this link http://poker.williamhill.com/vip/vip-points-boost/
      ChatOperator2: Chloe: Is there anything else I can help you with?
      Tiascai666: I allready have seen that page
      Tiascai666: and in no where it says that I have to make a deposit
      Tiascai666: yes, I will like to see somewhere that says that
      Tiascai666: otherwise, the information that u page brings is incorrect
      ChatOperator2: Chloe: Unfortunately, that is how the VIP Points Boost works.
      Tiascai666: ok, there is someplace that I could ever seen that information?
      ChatOperator2: Chloe: Unfortunately, it is not available on the website. For more information about the promotion, you may send an email to pokersupport@willhill.com using your registered email address.
      ChatOperator2: Chloe: You will be receiving an automated response within an hour and a formal response from our poker team within 24 hours.
      Tiascai666: doesnt seen really ok to me that u dont give that information in your pages
      Tiascai666: ok, I will wait for it
      ChatOperator2: Chloe: Okay. May I help you with anything else today?
      Tiascai666: no tks
      Tiascai666: bye

Para traducir facil:

yo: hola, queria saber por q no tengo multiplicados mis puntos?
      soporte: en orden para tener multiplicados tus puntos (vip boost) tenes q terminar arriba del nivel vip 2 y haber hecho un depósito.
      yo: si hago un deposito ahora, q pasa con mis puntos?
      soporte: tus puntos serán multiplicados a partir del mes entrante.
      yo: ya veo. Hay algun lugar en el cual yo haya podido ver esa informacion?
      Soporte: para más informacion puedes ir acá http://poker.williamhill.com/vip/vip-points-boost/
      yo: ya he leido esa pagina. Y en ningun lugar dice q tengo q hace un depósito. Quisiera ver un lugar donde diga eso, de otra forma, la informacion de su pagina sería incorrecta.
      soporte: desafortunadamente asi funciona el sistema.
      yo: Y hay algún lugar donde alguna vez pude leer eso?
      soporte: esa informacion no está en la website. Podes mandar un msj al soporte bla bla, vas a recibir una rsta en 24 horas.
      yo: no me parece bien q uds no den esa informacion en las paginas... voy a esperar (a la rsta).

Tiene sentido escribirle al spoorte via mail? ya iagino la respuesta.

No sé coomo es la legislacion de internet y por paises. Pero q yo sepa, la informacion incompleta es lo mismo q publicidad engañosa.
  • 1 respuesta