Problema con deposito en Moneybookers

• Volrath89
      Volrath89
      Bronce
      Registro: 07-23-2008 Artículos: 2.170
      Ayer cree una cuenta nueva en FTP e intente depositar usando Moneybookers. Para mi sorpresa mi depósito fue negado y que verificara mis datos. Entre a moneybookers y puse exactamente los mismos datos (por ejemplo la dirección, la puse tal cual esta en moneybookers con puntos, guiones, etc) y volví a intentar varias veces y nada... No me aceptaron el depósito

Contacte con el soporte y esta fue su respuesta (respondieron rápido, a pesar de lo que siempre se escucha por los foros)

Hello Felipe,

Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.

We're sorry you're having trouble making a deposit using Moneybookers.

Moneybookers deposits are declined for a number of reasons. Please ensure you meet the following requirements before submitting another deposit request:

* Your Moneybookers and Full Tilt Poker account information match exactly.
      * Your email address listed on your Moneybookers account matches the email address listed on your Full Tilt Poker account.
      * You have sufficient funds in your Moneybookers account.
      * You have not used more than one Moneybookers account to deposit.

Just follow these five steps if you would like to view or edit your Full Tilt Poker account information:

1) Log in to your Full Tilt Poker account.
      2) Select "Cashier".
      3) View your existing details under "Personal Information".
      4) Select "Edit" if you need to make changes.
      5) Make any required changes and click "OK" when finished.

Please let us know if you need to correct the real name registered to your Full Tilt Poker account, and we will gladly assist you with this.

If you meet all of the above requirements and your Moneybookers deposit attempts are still declined, please contact Moneybookers directly. You can call their Customer Call Center at +44 870 383 0232 (International) or 0905 848 0011 (U.K.). You can also contact Moneybookers through their Messaging Center at: http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=contact

If you continue to have difficulty depositing into your Full Tilt Poker account, you may want to consider another payment processor. You can find a list of alternative payment options at: http://www.fulltiltpoker.com/realmoney.php

Telephone Support

If you would like help with your deposit, please telephone Tilt Pay Support:

North America (Toll-free): 1-888-TILT-PAY (1-888-845-8729)
      Other countries: 001-888-845-8729

We hope your next deposit with us will be easier to complete, and we look forward to seeing you on the tables soon!

Regards,

Vaneesha
      Full Tilt Poker Support

Cumplo todo lo que dicen ahí (el correo es el mismo, tengo suficientes fondos, no he usado otra cuenta, etc) pero aún así no han querido recibir mi depósito...
      Ya escribí a moneybookers pero no me han contestado, de todos modos debe ser problema de FTP porque he usado Moneybookeres en muchas salas sin problema alguno...

¿A alguien le ha pasado algo parecido?. ¿Cómo lo soluciono (si es que lo logro...)?
  • 7 respuestas