Me investigan

• mamuso
      mamuso
      Plata
      Registro: 03-23-2007 Artículos: 270
      Resumiendo:
      Me apunto sobre todo para el freeroll, pierdo el freeroll pero gano unos pavos en las mesas begginner NL6H. Quiero retirar 300$ (neteller, la misma desde la que ingresé), me piden foto, se la mando, y en el mismo hilo de mails me responden:

Your account has been reported and now under investigation by our Poker manager, and the appropriate action will be taken if should you be found to be colluding. William Hill have various methods of monitoring play at tables, from software to live person. The poker room is monitored and supported on a 24/7 basis. In the event that we are alerted of a player practicing unfair game play at the tables, their account will be suspended pending clarification of their game activity.

In the interest of fair game play, should the card room manager believe that you are playing in collusion, and being the player in question will have your account suspended immediately and permanently.

Evidentemente, no sólo no he hecho collusion sino que juego siempre desde el mismo ordenador y desde la misma conexión a internet, no tengo más de una cuenta, etc, etc. Ah también he hecho un par de apuestas o tres de deportes.

¿Os ha pasado a alguno con esta sala? ¿Tardan mucho en resolverlo? ¿Se puede seguir jugando mientras? He entrado en el lobby, que todavía tengo 74$ en la sala, puedo hacer login y eso pero no sé si jugar.
  • 6 respuestas